FreddieCillessen.reismee.nl

Relaxt dorpje Mindo

Hola,

De laatste drie dagen heb ik doorgebracht in Mindo. Dit is een dorpje omgeven door regenwoud. Voor de natuurliefhebber een must. Als je geen zin hebt om iets te doen, dan kun je altijd nog in een hangmat gaan liggen. Verder zijn de chocolade en koffie hier heerlijk!!

De eerste dag heb ik niet veel gedaan, omdat ik 's middags pas aan kwam in Mindo. Vooraf had ik geen hostel geboekt, dus ben ik op zoek gegaan naar een hostel. Deze vond ik vrij snel en het kostte mij $8 per nacht voor een privekamer. 'S avonds nog een lekkere quinoa hamburger gegeten.

De volgende dag ben ik gaan tuben (dobberen in de rivier met een rubberen band) in de ochtend, dit was erg leuk. In de middag huurde ik een mountainbike om naar het park van de watervallen te fietsen. Pfff.. dat was me toch een lange klim. Aangekomen bij de bestemming ging ik met een kabelbaankarretje naar de overkant. Wat een mooi uitzicht vanuit het karretje. Er waren drie verschillende watervallen, hier heb ik er twee van gezien. De eerste die ik bezocht was ook de grootste en het duurde 45 min om erheen te lopen. De tweede was ook mooi en gelukkig was die iets dichterbij, z'on 20 min lopen. Hier kwam ik nog een duizendpoot tegen. Ik was erg moe na deze lange wandelingen. Gelukkig kon ik op de terugweg down down down down down down down down down met de mountainbike.

Mijn laatste dag in Mindo ben ik naar een tuin gelopen met daarin allemaal kolibries. Ook zag ik hier nog een eekhoorn. Hierna ben ik gaan ziplinen oftewel hangend aan een kabelbaan van de ene naar de andere kant met geweldige uitzichten. Onderweg zag ik nog 3 verschillende toekans, erg mooi. 'S avonds heb ik nog een steenoven pizza gegeten en mijn spullen alvast ingepakt.

Deze ochtend ben ik om 6.30u vertrokken vanuit Mindo naar Latacunga. Paar keer van transport gewisseld en uiteindelijk kwam ik om 12u aan. Onderweg genoten van het bergachtige landschap met de Cotopaxi vulkaan. Uiteindelijk heeft het mij maar $ 8,50 gekost. Vanaf het dak van mijn hostel heb je ook een mooi uitzicht op deze vulkaan. Morgen ga ik naar Quilatoa (kratermeer) en overmorgen naar Cotopaxi. Ik zie en doe mooie dingen. Ik heb het goed naar mijn zin hier.

Groetjes Freddie

Reacties

Reacties

Jolanda Engels

Dat klinkt goed allemaal , mooie foto's:)
Groetjes Jolanda en Theo en knuffel van Thom en Lieke

mam

Ik ben blij dat je het zo goed naar je zin hebt.En dat je zo geniet van de natuur.Hier Zeker ook weer een mooi verhaal en prachtige fotos.niet te veel hamburgers en pizas eten fred.lekker gezond doen.ik hou van je jongen.veel liefs en kusjes.mam

Gabrielle, Bart , Caithlynn en Jennaly

Fijn dat je het zo leuk hebt daar. Mooie ervaringen zo om alles te doen en te zien. Geniet er van. Mooie foto's gr ons

Mam

Freddie zo leer je ook nog goed Frans Al had je in het verleden op school een 9 voor dat vak.Goed uitrusten he jongen.En ik moet er niet aan denken als je met ezel en al naar beneden was gedonderd.of zonder ezel.ba ba nou de fotos zijn erg mooi vooral van dat meer .het lijkt wel of je in een krater kijkt veel liefs van mam en pap en natuurlijk 100 kusjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!